Територіальний бренд-менеджер

"BAYRIS" — мультибрендова компанія, яка займається популяризацією та продажем високоякісних, сучасних і доступних по ціні будівельних матеріалів на ринку України. У жовтні 2018 році група компаній «BAYRIS» отримала нагороду «Дистриб'ютор року» на IX щорічній церемонії нагородження «Люди Львова». Переваги роботи в компанії: новий етап кар'єри в українській Компанії заробітна плата (ставка + % за виконання показників) компенсація витрат на паливо та амортизацію авто оплата мобільного зв’язку офіційне працевлаштування з дотриманням усіх соціальних гарантій можливість підвищення професійного рівня і відповідного кар'єрного росту підтримка у реалізації нових ідей та проектів програма матеріальної мотивації «Людина місяця» драйвове корпоративне життя Основні завдання на позиції територіального бренд-менеджера: ефективне управління продажами на ввірених територіях шляхом прямих продажів у роздрібних торгових точках та непрямих продажів через дистриб’юторів здійснення об'єктних продажів згідно прайс-листа для визначеного переліку клієнтів контроль виконання цільових завдань в сегменті DIY на відповідній території Важливим є досвід: роботи з продажами будівельних матеріалів (будівельна хімія, лакофарбова продукція, матеріали деревозахисту) активних, прямих, телефонних продажів ведення переговорів, ділового листування, проведення презентацій розміщення реклами в Інтернеті, журналах та інформаційних довідниках складання комерційних пропозицій планування продажів і контроль дебіторс
1
1
шт.
15д.13ч.18мин.40сек.
Отзывы
0
/
0

Отзывов пока что нету.

Територіальний бренд-менеджер
"BAYRIS" — мультибрендова компанія, яка займається популяризацією та продажем високоякісних, сучасних і доступних по ціні будівельних матеріалів на ринку України. У жовтні 2018 році група компаній «BAYRIS» отримала нагороду «Дистриб'ютор року» на IX щорічній церемонії нагородження «Люди Львова». Переваги роботи в компанії: новий етап кар'єри в українській Компанії заробітна плата (ставка + % за виконання показників) компенсація витрат на паливо та амортизацію авто оплата мобільного зв’язку офіційне працевлаштування з дотриманням усіх соціальних гарантій можливість підвищення професійного рівня і відповідного кар'єрного росту підтримка у реалізації нових ідей та проектів програма матеріальної мотивації «Людина місяця» драйвове корпоративне життя Основні завдання на позиції територіального бренд-менеджера: ефективне управління продажами на ввірених територіях шляхом прямих продажів у роздрібних торгових точках та непрямих продажів через дистриб’юторів здійснення об'єктних продажів згідно прайс-листа для визначеного переліку клієнтів контроль виконання цільових завдань в сегменті DIY на відповідній території Важливим є досвід: роботи з продажами будівельних матеріалів (будівельна хімія, лакофарбова продукція, матеріали деревозахисту) активних, прямих, телефонних продажів ведення переговорів, ділового листування, проведення презентацій розміщення реклами в Інтернеті, журналах та інформаційних довідниках складання комерційних пропозицій планування продажів і контроль дебіторс
15д.13ч.18мин.40сек.
Область:
Киевская
Город:
Киев
1
1
шт.
Отзывы
0
/
0

Отзывов пока что нету.

© 2017-2019 все права защищены